Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

Fredag morgonen so far

Av Malin - 28 augusti 2009 08:44

Jag kunde inte somna om. Så jag var ute en långrunda med hunden, sedan gick jag ner i tvättstugan och kollade om det fanns någon ledig tid, och det fanns det! Så jag sprang upp och hämtade tvätten och ner igen..och tror ni inte att någon på den korta stunden hunnit sno den. Irriterande...jaja. Får ta det på måndag då som det var tänkt från början..men det var ju rätt klantigt av mig att inte flytta våran sån där "plupp" till idag istället när det var ledigt. Men skitsamma. Jag har hunnit med att söka lite jobb nu på morgonen också iallafall!


Puss & kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hm.

Av Malin - 10 september 2009 17:57

Konstigt..kände mig hur bra som helst igår eftermiddag och nu på förmiddagen, nu mår skitdåligt gien =/ fyy. Så jag skippade att följa med Daniel & hans bror till deras pappa, stannade hemma istället..kan fan inte sjukskriva mig imorgon. Så jag hålle...

Av Malin - 10 september 2009 12:07

Har inte skrivit på länge, har helt glömt bort bloggen, men nu ska jag bli duktig igen :) i helgen var David&Andrew här från USA på fredagen, så vi festade lite här hemma först, tillsammans med Jennifer, och sedan Daniel när han kom hem från jobbet, ...

Av Malin - 3 september 2009 23:06

David ringde som sagt innan, dom kommer vid tre-tiden imorgon, sedan sover dom hos oss på natten. Får se vad vi hittar på imorgon ;) fest maybe? OHJA!  När jag pratat med han körde jag och handlade fotoramar på Coop, hittade lite annat med, så nu har...

Av Malin - 3 september 2009 18:52

Jobbat både igår och idag, mellan 6.45 och 16.00, och idag när jag kom hem fick jag en halvtimme med Daniel sedan ringde hans chef så han fick köra och jobba =/ han ska till Västervik typ, så kommer hem imorgon. Dryyygt. Menmen, imorgon kommer David ...

Av Malin - 1 september 2009 06:58

Igår efter jag skrivit det inlägget så stack jag ner på stan igen och fikade med Jennifer & hennes mamma, sedan följde Jennifer med mig hem en stund innan hon skulle iväg. Jag & Daniel åt lite, sedan på kvällen gick vi en runda med hunden :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards