Alla inlägg den 10 september 2009

Hm.

Av Malin - 10 september 2009 17:57

Konstigt..kände mig hur bra som helst igår eftermiddag och nu på förmiddagen, nu mår skitdåligt gien =/ fyy. Så jag skippade att följa med Daniel & hans bror till deras pappa, stannade hemma istället..kan fan inte sjukskriva mig imorgon. Så jag håller på med mat nu, stuvade makaroner blir det, så ska äta i soffan framför c/o Seghemyr tänkte jag ;) och ikväll när Daniel kommer hem blir det mys.

Men blir en tiddigt kväll..ska upp fem imorron. Usch. Men men :)

Av Malin - 10 september 2009 12:07

Har inte skrivit på länge, har helt glömt bort bloggen, men nu ska jag bli duktig igen :) i helgen var David&Andrew här från USA på fredagen, så vi festade lite här hemma först, tillsammans med Jennifer, och sedan Daniel när han kom hem från jobbet, och sedan stack vi ut på Harrys, träffade massa folk! Jätteskoj! Sedan på lördagen var vi på middag hos mormor&morfar, sedan hade jag&Daniel bara en kväll för oss själva :) mys!

I måndags jobbade jag på akuten, och i tisdags hände verkligen ingenting, mådde dåligt så var med Daniel på jobbet en stund, sedan var jag bara hemma. Igår var Jennifer här på kvällen när Daniel jobbade, vi snackade massa skit och spelade Wii, sedan sov hon här :)

Nu har Daniel stuckit till jobbet och Jennifer har stuckit hem, hon skulle IKEA med sin mamma&mormor. Jag har precis ätit frukost, kollar på c/o Seghemyr, vi köpte DVD-boxen med alla säsongerna i helgen, och dagens planer är att dammsuga, boka tvätt-tid, maila arbetsfömedlingen och handla. Ska spela Wii fit med ;) Imorgon ska jag jobba på akuten igen, en A-tur (6.45-16.00) och dom ringde från ITVA (intagningsvårdsavdelningen) igår och jag ska jobba där på måndag.

Skönt att få jobba lite iallafall :)


Puss! Vi hörs :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards