Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Malin - 27 augusti 2009 18:13

Klänning H&M
Leggins Vila


Ikväll kommer Jennifer :) så ska färga håret och lite så tror jag!

 --

Jag tjatar att jag vill ha en hamster. Efter ett bra tag ger Daniel med sig.

Daniel: Jaa, okay då.

Jag: Jag vill inte ha en hamster. Skulle bara se om jag kunde övertala dig!

Av Malin - 27 augusti 2009 11:51

Nu har jag ringt ett av dom samtalen jag ska, och har fixat mig också. Så nu ska jag ut med hunden, och sedan ner till stan. Har lite ärenden att fixa.

Imorgon klockan 11 ska jag iallafall till komvux och prata med dom. Ska läsa matte B i höst, och sedan en eller två kurser till. Men får se vad vi kommer fram till imorgon. Det var inte för sent att ansöka ännu iallafall! Kanon ju!

Hörs sen!

Av Malin - 27 augusti 2009 10:36

Ursäkta min frånvaro igår, Daniel var ledig så vi var klistrade på varandra hela dagen. Typ.

Idag jobbar han, jag är dock ledig idag och imorgon också innan jag går på helgens pass, så jag ska städa och ner på stan och hämta ut ett paket från H&M och lite sånt idag, sedan ska jag ringa VäggaVux och se om jag kan börja plugga i höst. Matte B och Engelska B och Psyjologi B på distans är jag vad är sugen på! Så får hoppas det!

Först ska jag duscha och fixa mig iallafall.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards