Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Malin - 28 augusti 2009 17:41

Ljusstakar, ljus och en vas med "grenar" eller vad man ska kalla det.
Två par strumpbyxor, gröna och ljusrosa.

Ursäkta den skitdåliga kvaliten. Ljustakarna är iallafall svarta och ljusen lila. Vasen vit och "grenarna" svarta. Men det syns hoppas jag.

Av Malin - 28 augusti 2009 16:58

Nu är vi hemma från stan och håller på att färga håret :)
Hittade massa fint idag, kan visa sen!

Daniel ringde nyss, han kommer inte hem innan fem som han trodde innan, blir tydligen rätt sen. Menmen. Jag har älsklings Jennifer här ;)

Av Malin - 28 augusti 2009 13:13

Klänning från H&M
Leggins från Lindex
Sidenband i midjan hade jag hemma

Nu väntar jag på att Jennifer ska bli färdig, sedan ska vi ner till stan.

Av Malin - 28 augusti 2009 08:44

Jag kunde inte somna om. Så jag var ute en långrunda med hunden, sedan gick jag ner i tvättstugan och kollade om det fanns någon ledig tid, och det fanns det! Så jag sprang upp och hämtade tvätten och ner igen..och tror ni inte att någon på den korta stunden hunnit sno den. Irriterande...jaja. Får ta det på måndag då som det var tänkt från början..men det var ju rätt klantigt av mig att inte flytta våran sån där "plupp" till idag istället när det var ledigt. Men skitsamma. Jag har hunnit med att söka lite jobb nu på morgonen också iallafall!


Puss & kram

Av Malin - 28 augusti 2009 06:22

Fy vad jobbigt att inte kunna sova! Menmen.

Ska ner till stan med Jennifer senare, är ute efter jeansleggins om jag hittar några bra, hittade bara fula igår. Men provade inga, så ska göra det idag. Dom kanske är snyggare på! Sedan är jag även ute efter en stor, mysig kofta man kan ha till leggins. Tycker det är så mysigt! Ska ta tag i att rensa ur min garderob någon dag nästa vecka hade jag tänkt. För från och med söndag är jag ju officiellt arbetslös...egentligen var jag det i måndags, men tre extrapass direkt var välkommet!

Så det som står överst på listan att göra nästa vecka är att besöka arbetsförmedlingen och komvux. Tråkiga måsten. Men förhoppningsvis leder det till något bra i slutändan.


Vi hörs senare. Kram!

Av Malin - 28 augusti 2009 05:43

Gud vad jag sovit dåligt inatt..vaknat hela tiden och varit så sjukt törstig, och sedan har Daniel snarkat som bara den =/ men han skulle upp vid fem idag och börja jobba, så kändes elakt att väcka honom eftersom jag kan ju faktiskt sova nu när han kört till jobbet.

Så det är vad jag ska göra nu. Jennifer ligger på soffan i vardagsrummet och vi får väl se hur vi väljer att spendera dagen.

Jag bokade om mitt syv-möte också, till nästa vecka. Så får jag några dagar till att fundera på vad jag vill läsa, och om jag vill läsa på distans eller hur jag vill. Det är många frågetecken. Men det ska nog gå att lösa :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards