Alla inlägg under augusti 2009

Av Malin - 24 augusti 2009 08:56

Godmorgon :)
Jobbade inne på stora akuten igår, första gångern på 1½ vecka efter mina ITVA-pass, haha ;) men det gick braa! Var på kirurgen och det fanns att göra i stort sett hela tiden. Skoj! Fick stanna en halvtimme också, skulle slutat 22 egentligen, men jag klagar inte ;)

Idag är jag ledig, så vi ska hem till mamma&pappa i Jämshög och äta, och annars vet jag nog inte vad som händer idag, eller jag ska ringa lite samtal och städa lägenheten pyttelite och boka tvätt-tid, annars vet jag inte, och det är väl inte sådar hyperansträngande ;) haha!


Vi hörs senare!

Kram!

Av Malin - 22 augusti 2009 16:08

Jag hamnade på ITVA ikväll med, tydligen skulle en akut-usk täcka här, och det blev jag som fick gå in och göra det, men jag klagar inte, trivs här också :)

Av Malin - 22 augusti 2009 11:39

Eller ja, har varit uppe sedan halv nio, men inte satt mig vid datorn förrän nu. Har duschat och fixat mig, och sitter och äter frukost nu. Ska snart köra till mamma och pappa och lämna Smilla, och sedan köra och jobba. Slutar vid 22 ikväll, ser framemot det här passet :D har inte varit på akuten sedan förra torsdagen, jobbat två pass tidigare i veckan och då var jag på ITVA (intagningsvårdsavdelningen), så ska bli skoj att vara ute på akuten igen ikväll :)

Ska jobba kväll imorgon också, skulle egentlien haft en B-tur (mellan 9.30 och 18.15) men Lasse ringde nyss och ville byta, så jag tog hans kväll :) skönt med sovmorgon! Är så seg på morgonen ;)

Men men. Ska äta upp här nu och sedan sticka!

Ha en bra dag, det ska jag ha!


Pusshej!

Av Malin - 21 augusti 2009 19:51

Sitter och kollar på filmen på tv4+, jättegullig ;) Prinsen&jag heter den. Men ska ta och fixa lite mat nu, blev sugen på grekisk sallad så det får det bli. Får se om jag hittar något att värma till också, har nog en Billys pizza i frysen..haha. Jag är bara för onyttig ;)

Av Malin - 21 augusti 2009 19:12

Fick en idé och gick in på min gamla blogg jag skrev i när jag mådde som sämst för två år sedan. Sitter och läser inläggen jag skrev då och jag minns det så väl, varenda ord, varenda andetag, varenda blick.


Första inlägget ser ut såhär:

"Jag vill vara anonym, därför är bloggen ny. Bloggade innan på en annan sajt, men eftersom bara fler och fler som jag kände läste den så..nej. Här hoppas jag att jag får behålla min anonymitet."

Tänk så mycket man kan förändras på två år, och jag är verkligen inte samma människa nu som jag var då.


Av Malin - 21 augusti 2009 19:00

Bloggade innan på en annan sajt, men kände att jag ville börja om på nytt. Så då gör jag det här. Får väl se om jag kommer uppdatera eller vad som händer.

Men det kan vara rätt skoj att sätta ord på sina tankar och sitt liv ibland, på mitt liv!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards